قوانین و مقررات سایت

آیین نامه خرید از سایت گیت کالا

  • کالا های دست دوم و استوک خریداری شده ، همگی به مدت 15 روز از زمان خرید گارانتی می باشند . که خریدار از صحت سلامت کالا اطمینان حاصل نماید. در صورت خراب بودن کالا. مشتری میتواند کالا را مرجوع و بعد از تحویل کالا. مبلغ را دریافت نماید ( هزینه برگشت کالا بعهده مشتری می باشد )
  • ظاهر کالا های دست دوم با نو متفاوت است. لذا با علم بر این موضوع اقدام به خرید کالاهای دست دوم سایت نمایید.
  • با توجه به احتساب تاریخ گارانتی کالاهای الکترونیکی خارجی از تاریخ تولیدشان و زمانبر بودن پروسه ترخیص کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد.لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید. ( کالای نو )
  • سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.
  • در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و … و وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار گیت کالا نباشد، و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده فروشگاه گیت کالا نخواهد بود.
  • ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد.در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است.بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه گیت کالا هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.
  • با توجه به سیاست مجموعه گیت کالا در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است مجموعه گیت کالا می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.
  • عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.
  • کالاهایی که به صورت باندل (کالاهایی که به همراه کالاهای دیگر بایستی سفارش گذاری شوند)،در سایت قرار داده می شوند، قابل فروش به صورت غیرباندل یا تکی نمی باشند. در صورت خرید مشتری به صورت تکی، وجه پرداخت شده به حساب ایشان واریز خواهد شد.

 شرایط بازپس فرستادن کالا:

الف) کالا دارای اشکال فنی باشد.چنانچه مشتری به صورت تلفنی یا پشتیبانی آنلاین قبل از ارسال کالا، درخواست تست داده باشد و کالا در مدت زمان 7 روز پس از تحویل دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راه‌اندازی، تنظیمات ، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا قید شده است )رخ نداده باشد، مشتری می تواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی گیت کالا و با در نظر گرفتن شرایط زیر بازپس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نماید.
1- کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد. ( کالای نو ) ( در مورد کالای کار کرده ، کالا باید مانند قبل از ارسال باشد )
2- کالا  درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن ، برای مجموعه گیت کالا ارسال شود.  ( کالای نو )
3- استفاده نادرست از کالا از قبیل نصب و راه‌اندازی، تنظیمات ، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا قید شده است و کاربرد غیرمعمول شامل بازپس فرستادن کالا  نمی‌شود.
4- هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
چنانچه مشتری هنگام تماس فروشندگان گیت کالا در خصوص سفارش ثبت شده ، درخواست ارسال کالا به صورت پلمپ داده باشد،  این حالت شامل بازپس فرستادن کالا  نمی‌شود و پیگیری رفع اشکال از طریق شرکت گارانتی دهنده و به وسیله خریدار صورت می پذیرد. بدیهی است این مجموعه مسئولیتی در قبال شرکت گارانتی دهنده ندارد. ( کالای نو )
ب- مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند(چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
ج- چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی گیت کالا موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.

***  از اعتماد شما سپاسگذاریم  ***